Edustavat verkkosivut

Edustava verkkosivusto on kilpailuvaltti

Yhä useammin yrityksen ja potentiaalisen asiakkaan ensikohtaaminen tapahtuu netissä. Se ei ole yllätys: onhan tiedonhaku, vertailu ja kokemuksiin tutustuminen nopeampaa ja helpompaa omalta päätteeltä käsin. Yhtäältä tämä avaa uusia mahdollisuuksia myynnin lisäämiselle, mutta toisaalta asettaa ostopolun ensimmäiset vaiheet riippuvaiseksi yrityksesi digitaalisesta kilpailukyvystä.

Visuaalisesti tyylikkäät verkkosivut ovat digitaalisen kilpailukyvyn ydintä. Stanfordin yliopistossa tehdyn tutkimuksen mukaan jopa 75% ihmisistä tekee johtopäätöksiä yrityksen uskottavuudesta verkkosivujen ulkonäön perusteella. Olipa palvelusi ja asiakaspalautteesi sitten kuinka loistavaa tahansa, voivat luotaantyöntävät verkkosivut saada potentiaalisen asiakkaasi ohjautumaan kilpailijalle.

75 % tekee johtopäätöksiä yrityksen uskottavuudesta verkkosivujen ulkonäön perusteella

Verkkosivujen ulkoasu on keino jäädä mieleen. Samaan tapaan kuin naseva iskulause tai ammattimainen logo, luovat tyylikkäät ja uniikit verkkosivut mielikuvan brändistäsi. Tällä mielikuvalla on olennainen merkitys ostopäätöstä tehtäessä. Me suunnittelemme yrityksellesi sellaiset sivut, jotka tukevat tavoittelemasi mielikuvan syntymistä. Toisin sanoen välitämme arvolupauksesi visuaalisessa muodossa.

Responsiivinen käyttäjäkokemus

Nykyisin jo yli puolet verkkoliikenteestä tapahtuu mobiililaitteilla – käytännössä siis älypuhelimilla. Yrityksesi digitaalinen kilpailukyky edellyttää paitsi tyylikkäitä verkkosivuja myös niiden täydellistä skaalautumista erikokoisille näytöille. Tätä kutsutaan verkkosivujen responsiivisuudeksi. Responsiivisuuteen liittyy myös navigoitavuus; asiakkaan tulee löytää etsimänsä tieto verkkosivuiltasi vaivattomasti. 

Kaikkiin verkkosivuprojekteihimme sisältyy automaattisesti responsiivisesta käyttäjäkokemuksesta huolehtiminen. Jokainen sekunti, jonka asiakas sivuillasi viettää, on arvokas. Optimoimme sivusi käyttäjäkokemuksen niin, että nämä sekunnit edistävät yrityksesi uskottavuutta, lujittavat brändiäsi ja ennen kaikkea lisäävät myyntiäsi. Tarjoamme käyttäjäkokemuksen suunnittelua myös erillisenä palveluna.

Opi lisää asiakkaistasi

Verkkosivuille kohdistuvan liikenteen analysointi on mainio keino oppia yrityksestäsi kiinnostuneista käyttäjistä lisää. Vastaanottamasi analytiikkatiedon pohjalta voit tehdä valistuneita päätöksiä esimerkiksi segmentoinnista, mainosten kohdentamisesta, hinnoittelusta ja verkkosivuston sisällöstä. Integroimme sivustosi helppokäyttöiseen Google Analytics -palveluun, joka tarjoaa päivittäin yksityiskohtaista tietoa potentiaalisista asiakasryhmistäsi. 

Miten projekti etenee?

Työskentelytapamme on johdonmukainen ja mahdollistaa osallistumisesi useammassa vaiheessa. Paras lopputulos saavutetaan tiiviillä yhteistyöllä.

Verkkosivuston ylläpito

Kun yrityksesi kasvaa, usein myös verkkosivuillasi ilmaantuu muutostarpeita. Saatat tarvita verkkokaupan, ajanvarauskalenterin tai reklamaatiolomakkeen kaltaisia uusia ominaisuuksia. Toisaalta joskus jonkin ominaisuuden osoittauduttua tarpeettomaksi saattaa käyttäjäkokemuksen kannalta olla järkevää karsia verkkosivuston laajuutta.

Varmistamme aina, että suunnittelemiemme verkkosivujen jatkokehitys on mahdollista muuttuvien toiveidesi ja tarpeidesi pohjalta. Takaamme yhteensopivuuden keskeisimpien integraatioiden ja lisäosien kanssa. Mahdollistamme sivuston tekstien, kuvien ja muiden materiaalien päivittämisen omatoimisesti ja tarvittaessa teemme sen puolestasi. Halutessasi saat käyttöösi helppokäyttöisen sisällönhallintajärjestelmän, joka soveltuu esimerkiksi blogin, uutissyötteen, ruokalistan tai tuotekatalogin ylläpitoon.