Loading...

Suunniteltua markkinointia

|2021-07-16T11:06:41+03:0020 heinäkuun, 2021|Markkinointi|

Markkinoinnin suunnittelu Markkinoinnin suunnittelusta, strategiasta, kohderyhmistä, segmenteistä yms. on ollut puhetta markkinatalouden alkamisesta alkaen. Yrittäminen alkaa usein ideasta, sitten aletaan miettimään sen myymistä. Markkinointi on näiden kahden välissä oleva liima. Markkinoinnilla on tarkoitus aikaan saada [...]

Facebook opas

|2021-05-25T16:11:47+03:0025 toukokuun, 2021|Markkinointi|

Lyhyt opas sisällön tekemiseen Facebook sivuilla Facebook opas Facebook opas on Potkua Pisnekseen Oy:n tekemä työkalu kaikille, ketkä haluavat kehittää Facebook-sivuaan. Oppaassa avaamme meidän ajatuksia ja näkökulmia sisällön tuottamiseen. Ne voivat tuoda lukijalle [...]

Asiakaspalvelu näkyy

|2021-05-11T14:09:04+03:0010 toukokuun, 2021|Markkinointi, Yleinen|

Toimiiko markkinointi ilman asiakaspalvelua? Asiakaspalvelu toimii digimarkkinoinnin tukena täydentämässä kokemusta, jonka asiakas saa yrityksestä. Liiketoiminta muistuttaa paljon suhdetoimintaa. Markkinoinnilla kerromme itsestämme ja tarjoamme palveluita. Houkuttelemme ihmisiä erilaisilla arvoa antavilla menetelmillä. Sitten kun asiakas on tehnyt [...]

Some tehokäytössä

|2021-04-28T14:39:26+03:0028 huhtikuun, 2021|Markkinointi|

  Facebook mainospaikkana Facebook alkaa olemaan monelle pakollinen mainospaikka. Siellä on noin 1,5 miljoonaa suomalaista tiliä. Facebookin vahvuus on kohdennettu yleisö. Palvelussa voi kohdentaa tarkasti mainontaa vaikkapa 40 vuotiaalle sinkulle, joka tykkää uimisesta, matkustamisesta ja [...]

Miten sosiaaliset mediat eroaa mainostajan näkökulmasta

|2021-07-12T14:47:26+03:0016 huhtikuun, 2021|Markkinointi|

Facebook Otetaan nopeaan tarkasteluun neljä suosittua somepalvelua, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn. Facebook on ensimmäinen suuren suosion saanut somepalvelu. Oikeastaan sosiaalinen media käsitteenä alkoi Facebookin avautumisesta suurelle yleisölle. Aiemmin verkossa käytiin keskusteluita foorumeilla, joita edelleen myös [...]

Kolmen kärjen markkinointistrategia

|2021-04-18T18:37:02+03:0015 huhtikuun, 2021|Markkinointi|

Strategiat ja suunnitelmat, tarvitsenko sellaisia pienessä yrityksessä? Oletko jo suunnitellut miten lähdet markkinoimaan sosiaalisessa mediassa ja verkkosivuilla? Markkinoinnin voi jakaa esimerkiksi tarkoituksen mukaan kolmeen kärkeen. Tunnettavuuden kasvatukseen, asiakkaiden lisäämiseen ja myynnin kasvattamiseen. No, eikö nämä [...]

Go to Top